Srdečně zveme starosty a zastupitele obcí na 2. díl cyklu Role zřizovatele ve vzdělávání se zaměřením na téma Hodnocení a odměňování ředitele, které se uskuteční 17.1.2024 v 9:30-13:30, v kulturním domě Bludov. S sebou je vhodné si vzít vlastní notebook nebo tablet pro práci se šablonou.
Závazné přihlášky přijímáme do 10.1.2024 přes přihlašovací formulář zde.

Termín konání:          17.1.2024 v KD Bludov 

Délka workshopu:     9:30 – 13:30 hodin 

Místo konání:       Zasedací místnost KD Bludov, 1. patro

Pro koho:           Workshop je určen pro zřizovatele MŠ a ZŠ v ORP Zábřeh a ORP Šumperk 

Lektor:             Miroslav Hřebecký, EDUin

Počet míst:          20 míst na workshop 

Občerstvení:         na místě bude zajištěn coffee break 

S sebou:             vlastní notebook nebo tablet pro práci se šablonou

 Jednou z významných funkcí zřizovatele je možnost hodnocení své školy a od toho se odvíjející hodnocení a odměňování ředitele. 

  • Jak a podle čeho k hodnocení školy přistoupit? 
  • Jak jsou nastavena pravidla odměňování ve školství? 
  • Podle jakých kritérií a v jaké výši nastavit odměny řediteli školy, aby to bylo adekvátní, spravedlivé a zároveň motivační? 
  • Jak odměňují jiní zřizovatelé? 

  Na to vše se pokusíme odpovědět v semináři pro zřizovatele škol v délce 4 hodin. 

Vyzkoušíte si i práci s automatizovanou šablonou, která vám velmi usnadní práci. Proto je výhodou si přinést vlastní notebook nebo tablet k práci se šablonou. 

Kontaktní osoba:
Ing. Ivica Másilková
Facilitátorka a mediátorka
projektu MAP IV pro ORP Zábřeh a ORP Šumperk
MAS Horní Pomoraví o.p.s.
Tel. č. +420 608 207 414
e-mail: masilkova@hornipomoravi.eu