Letošní podivný rok vrcholí neobvyklými přípravami na vánoční svátky – nebudou trhy ani zpěvy. Většina kontaktů probíhá virtuálně, přesto to jde i lokálně. Značky JESENÍKY originální produkt spustila kampaň Jeseníky pod stromeček. Cílem je podpořit jedinečné výrobky, služby a zážitky, které vznikají právě v Jeseníkách.

Pro držitele značky to znamená marketingovou podporu. Pro ty, co chtějí darovat něco z jesenických hor zase úsporu za poštovné. „Dohodli jsme se se třemi obchůdky na území regionální značky, že se stanou pro tyto svátky výdejnami objednaného zboží. Lidé si objednají dárek u výrobce či poskytovatele služby nebo zážitku a ten bude pak nachystaný v dohodnutém termínu ve výdejně,“ objasnila Hana Olejníková Místní akční skupiny Horní Pomoraví, která značení v regionu koordinuje.

Výdejny tak vznikly v Jeseníku v Obchůdku zdravé výživy na Palackého ulici, v Šumperku v prodejně Dobroty z venkova na Langrově 8 a v Andělské Hoře 148, kde se nachází i jeden z certifikovaných držitelů značky Pepovy dobroty. „Nejde ale jen o úsporu, ale především o to, že jde o jedinečné nápady. Všechny držitele značky máme na webu regionalni-znacky.cz/jeseniky. Věříme, že zde každý najde výjimečný dárek,“ dodala Olejníková.

Výrobky či vouchery, které takto lze koupit a nechat doručit do výdejny se postupně představují ve skupině na Facebooku nazvané Jeseníky pod stromeček. V současné době logo fialového zvonku nese osm desítek výrobků, více než dvě desítky poskytovatelů stravovacích a ubytovacích služeb a zhruba dvacítka jedinečných zážitků.

jeseniky-pod-stromecek-letak